skolan

Tjännare,

Sitter på Webdesignen nu. Håller på göra en hemsida om michael jackson. haha, kom inte på nåt bättre..
Hade sovmorgon i morse sen runt 11 drog vi ner till GinaTricot och intevjuade dom eller vad man ska kalla det. Sen runt 1 drog vi till Kvantum och intevjuade dom. typ 1000 frågor kändes det som..

Slutar halv 4 dag.. bajs på de.

Såg på ensam hemma igår kväll, as länge sen jag såg den, fett bra är den ;D haha. Kom också å tänka på en film som jag och syrran alltid hyrde då vi följde med mama och papa då vi skulle gyra VHS haha. Kom ej ihåg vad den hette men de va ett spöke som hette Casper och sen va de typ nå häxor om jag i nte minns fel :D Bad syrran ladda hem den igår så jag hoppas att hon har gjort de ;) hehe,

Ne nu ska jag jobba med hemsidan ;D haha.

Pues darling, puues!

gfjfgjhjg

hgfhfghfg


Kommentarer
Postat av: Anonym

skriv nått? :)

2011-03-06 @ 13:36:19
Postat av: Anonym

skriv nått? :)

2011-03-06 @ 13:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0