TA NER VÄSKORNA FÖR I HELVETE!

Vad vill bussjäveln med att alltid missa där jag ska av? är fett arg nu, tror dom jag orkar upp för den feta långa backen upp till mig eller? ne då får dom fan köra runt igen..

SEN... Vad i helvete vill alla jävla snorungar med att tro att deras jävla handväskor är värda att ha en egen jävla stol då hela  bussen är snorfull ? Hade dom tänkt att vi andra människor ska stå eller ? NÄ!? Vågar ni inte sitta med någon som ni inte känner så ta den mobbade platsen längst fram breve chaffören förfan!

Har fan lust att sparka ner deras jävla handväska på golvet så allt far ut så dom får vingla runt där och leta sakerna och skämmas! USCHUSCH UUUUUUUUUSCH!

Åh vad jag stör mig på sånt..

HEJDÅ nu ska jag käka och sen dra till Petta som fyller år!

hgjhfgyughjkhgjhk


Kommentarer
Postat av: S

SPARKA NER DEN FÖR FAN!

2011-03-17 @ 16:42:36
Postat av: anonym hihihihi.. skoja.

Uppdatera din bajs......

2011-03-19 @ 00:17:03
URL: http://Anelias.com
Postat av: Anonym

det är väl bara att fråga om dom kan flytta på den?

2011-04-06 @ 19:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0