18 ååår

Hade en awesome kväll igår! Tack så mycket allihopa! ;D

Började med att jagjennie, bea, miche och mette skulle käka på olles. Hade bokat bord och allting. Sen då vi kom dit så beställde alla cola utom jennie som tog en öl. Sen hon som tog beställningarna ba, jag tar det ni ska äta då jag kommer med drickorna. Vi ba aa okej. sen då hon kommer tillbaka med drickorna så säger hon. Jag måste ta legg på er också, (mig, bea, mette och miche) vi ba vadåra? Hon ba ja om ni inte är 18 så får ni inte äta här. Vi ba men va? hon ba aa sånna är reglerna. ( är inte de efter kl 6 !? ) Sen vi ba aha så vi får inte käka här? Hon ba nä. Vi ba nähäpp, sen var vi påväg att dra.  Då säger satkärringen: Men vi vill att ni betalar för drickan ni har beställt. vi ba va i helvete!? vi ba amen får vi dricka upp den då. Hon ba: ne inte ni. Men du som är 18 får sitta kvar. (jennie) vi ba, ska vi betala för en dricka som vi inte får dricka upp? hon ba aa..  sen säger bea: VA!? jag ska inte betala för någon fucking jävla dricka!? hon ba joo, och blablabla.

Iaf så drog vi till China Tower istället och käkade. Efter de drog vi hem till mig och började dricka. Senare på kvällen kom det massa folk och festade som fän.

gfghfhgfgh

vhvhghgj

hgjhghj

fgsgsgf

hghgjhgj
Mina flickor sjöng för mig!

hghghgj
jag och sammiie

hghgbhnb
babben och sammiie

ghghjghj
kenneth, sammiie och macke

jbhbnm

hbjhkjhk

hjhjhjk

nbmnb

taaack älsklingar! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0