Bunitta

Men tjännare,

Benita drog nyss typ. Vi haar.. Vare på max och käkat.. fett onödigt.. har inge pengar sen tvingade hon mig att äta.. schysst kompis. haha skoja, inte.. jo. Sen då vi skulle hem så gick det ingen buss så vi chillade i stan typ i en halvtimme.

Efter det så följde hon med mig hem. Såg på Big brother och spelade kort xD haha kul liv jag vet. Har fett ont i magen för jag ha skrattat så mycket. Åt allt och ingenting.  Är alltid så då bea är med xD haha.

Seeen då hon skulle hem kollade jag lite på tv sen efter ett tag hörde jag någon knacka på  mitt fönster, och vem var det? Bea som hade råkat släppa ut Gun. Hahah, så jag, bea och Jennie fick springa runt hela gården för att få in henne. hähä,

Ne, nu ska jag fan sova så jag orkar kliva upp i morgon.

Go' natt!

Pues darling, puues!

jnjknkjnkj
Åh vilken ny bild..
Måste skärpa mig känner jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0