hehe

VAD ARG JAG BLIR, KLICKADE PÅ SUDDA KNAPPEN DÅ FOR JAG TILLBAKA TILL FÖREGÅENDE SIDA SÅ NU MÅSTE JAG SKRIVA OM ALLT... (hade skrivit 2 rader men endå, fett irriterande..)

Iaf........... Jag kunde ju inte sova igår så runt 4 hede jag på en film. Sedan runt 6 då jag egentligen skulle kliva upp så tänkte jag ba: jag ska bara blunda lite nu för att se om jag blir trött (dumt nog). Tror ni inte jag slocknade på 1 sek då!? Sen vaknade jag av att mamma väckte mig kl 7 så jag sovde 1 timme i natt ;o och jag är inte ens lite trött nu? As irriterande. 

Har hört att varm  mjölk hjälper om man vill bli trött men de är så snuskigt så kan man inte lika gärna dricka varm oboy då?

Slet bort mina gelénaglar i förrgår för jag hade fett tråkigt när jag var hemma från skolan.. Var ju som sagt och köpte nya idag så jag gjorde om dom när jag kom hem från stan. Har lagt på "diamanter" nu också (: yeeette fiiint (: Kan visa i morgon.

Ne, nu ska jag försöka sova (:

Höörs

Pues darling, puues!


jkl



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0