hohohoho

Tjännää,

Kom nyss hem från mormor och morfar, morfar fyller ååår (: <3

Var fett kallt ute idag, och såklart får vi en uppgift då vi ska gå runt ute i stan -.-'? vet ni hur kallt det var eller? Vi skulle typ bedömma skyltfönster. höll på dö, men som tur var så var sipan snäll och skrev allt jag sa så jag kunde värma mina händer och han fick frysa istället:) hehehe.

Idag efter sista lektionen så blev jag bea och mette kvar till sist, sen gick bea ut och släckte och stängde dörren, och jag är as mörk rädd.. Jag gick rakt in i bordet så jag slog knät i bordsbenet så jag skrek som en jävla jude, sen hörde vi något som börja knaka ;o skit läskigt så jag fick panik och börja skrika igen som en tog, såg inte ett piss, sprang rakt in i ett till bord, sen rakt in i dörren för den var låst sen när jag fick upp dörren sprang jag rakt in i staketet eller va de är för något utanför klassrummet, har ganska fin knäskåla nu (: eller?

Bytte också från Kondition och Styrka som jag har varit på typ... 2 lektioner under hela 2an.. Så nu har jag Matte B. Måste ta igen allt som dom har gjort. Känns fett drygt men vill hellre ha ett IG istället för inget betyg alls.

Nu ska jag göra ett hemprov i matten, dock kommer jag inte ihåg ett piss av de ämnet :|

Pues darling, puues!

blkö
Klassfoto i 9an


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0