magsjuka?

Helluu,

Sovde som sagt hos syrran idag, och under natten fick hon magsjuka eller vad det var, (säkert av den där smarriga maträtten hon bjöd mej på) :| så jag tog hand om henne lite på morgonen = gav henne gurkbitar, hehe. Mamma kunde inte hämta mig förns 3 ungefär så jag har säkert blivit smittad :(

Världens bästa Jocke fyller 7 år idag också :) Grattis till han <3 Dock for vi inte dit eftersom vi inte ville smitta dom ifall jag har fått magsjuka.
Har tryckt i mej 8 vit peppar och de ska väl förhindra magsjuka eller vad det nu är bra för? xD haha.

Måste egentligen städa mitt rum som ser förjävligt ut som vanligt men de är så spännande på one tree hill nu så måste se ett tag till (H) sen tar jag tag i städningen ;) höhö.

höörs!

Pues darling, puues!

jjlkmjkljlk
sääääxie ha?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0