pigg

jag kan ej sooovaaa, jag blir galen.. Är inte ett dugg trött.. Vad händer med världen..
Ska upp om 2 timmar så känns inte värt att ens försöka sova, blir en tidig kväll i morgon istället ;D

Vad kan man göra mitt i natten när ingen är vaken? Ingenting! Skulle ha haft one tree hill avsnitten nu som inte går att ladda hem..

Kollar på MTV nu, Pink - raise your glass är på tvn. Är det bara jag som stör mig på att hon sjunger "So if you're too school for cool" ;o  Säger man inte too cool for school?
aja, ska he på någon film sen upp och duscha och göra sig klar för skolan om magen skärper sig någon gång..

Pues darling, puues!

gjkjok


Kommentarer
Postat av: Hehe

Den där låten handlar ju om "nördar". Och då är man ju "too school for cool" ;) Alltså för pluggig för att vara cool. Get it? :)

2010-12-08 @ 08:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0