skitdator

tjo,

Sipan är dum i huvet..

Iaf så crasha hela min dator igår, min bakgrundsbild byttes till någon blå med röd text " WARNING!"
Stog typ att den hade blivit infekterad. Sen efter typ.. 15-30 min smsade syrran och sa att hon hade fått virus också. då ringde jag henne och och hon hade fått exakt lika dant. Och vi var bara inne på FB. Datorn stängs bara av.. Någon som kan veta vad det är för fel? sen på de blåa står det as litet " 100100100100100100100100" över hela? Döööö... Nu komma alla mina bilder fara bort :'( kill me.

Bea är inte på jobbet idag heller (UF) en gång till och hon får sparken ;) hoho.

Nästa lektion ska vi spela volleyboll och träna inför NIF natta ;)

ne.. ska gå och grina hos mette nu. Hörs!

Pues darling, puues!


Kommentarer
Postat av: Karin

Fb var typ hackad igår och låg nere i typ en kvart, kan ha med det att göra.

2010-12-17 @ 09:54:24
URL: http://kkarinsjolund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0