skoldoktor

Men haalå,

Sitter på skolan och har UF (ungtföretag tror jag det heter). Var hos skoldoktorn i morse och kollade ryggen som jag har gjort sen jag gick i mini ettan. Min rygg är bara 8 grader sne nu så jag behöver aldrig mer gå dit. yeey (H) höhöhö, kul da att man måste ta av sig på överkroppen, fett snuskigt..
Har fett ont i magen, hann ej käka frukost i morse, missade bajs bussen som vanligt och sprang över till grannen och frågade om han kunde skjutsa mej. (en engångs grej mamma!) Eftersom jag ej ville missa tiden som jag har missat 3 gånger innan.

Tror jag ska till syrran efter skolan och sno den där saken som hon har alla one tree hill avsnitt på (H) hehe..

Asså min mage dödar mej så  jag ska springa till skolsyster och ta en alvedon.

btw, Benita är dum i huvet!
 

Pues darling, puues!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0