skoola - UF

Tjännaa,

Har ungföretag nu, jag och bea ligger ganska efter och hon ligger hemma och sover som vanligt, kanske ska ta bussen dit och hoppa på henne som förut. VILL DU DE ELLER? Hon är hemma för att hon är trött -.-' mesigaste jag hört. Eftersom jag är VD för vårat företag tro jag att jag ska ge henne sparken (H) hähäh, lika bra.

Mette sitter och berättar om deras utflykt till Östersund, är glad att jag inte följde med xD haha,

Sipan och miche frågade nyss om jag ville vara med på NIP natta eller va det heter, spela volleyboll hela natten nästa måndag. Dom kommer nog ångra sig när dom ser mig spela xD hahah,

aja nu ska jag fortsätta med mitt företag, höhö,

Pues darling, puues!

jhljk
Fiiiiiiin va? gjort med mina bara händer (H)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0