stan

Jennie ringde och väckte mig i morse, fett jobbigt va de. Har för mej hon drygade också, " VAAAKNAAA!:)" hatar sånt där på morgon..
Vi skulle ta bussen till stan kl 2, sen när jag hade stressat som fan, ser förjävlig ut men ville inte missa bussen för engångs skull så smsade jag henne typ 14.03 och frågade om bussen hade komme då får jag svar:
"Hinner inte med den tar halv 3"    
-.-' -.-' -.-' 
inge less jag blev dåra :D bara att knalla hem igen.. kunde hon inte kläckt ur sig de där liiite tidigare elleeeh? hehe aja, har gjort sådär 1000 gr mot henne så. Nu vet jag hur det känns xD haha.
Hon vet ej att jag är hos syrran så hon komma tro att jag har missat bussen när hon ser att jag inte kliver på hållplatsen efter (H) hähähähä, jag är sååå busiiiiiih (H) eller? ne..

Efter stan ska vi fara och köpa mat till i morgon, vi ska käka fläskfilé och kroketter eller vafan det heter ;) hoho.
Beabajs skulle ju vara med oss på nyår, hade planerat värsta mycket men vad händer då? Äckelbea säger att hon ska fira nyår i östersund med nå randoms som hon har träffat en gång tidigare. Kul chej? ne.. Ska fan ta bussen dit ikväll och dra med henne hem.
Försöker övertala Mette också att hon ska komma hem över nyår men det går inte så bra.
Blir bara du och jag jenniebabe (: <3

haha, Vad ska alla göra på nyår ;o ? Får damp..

Ne nu ska jag gå till bussen så jag inte missar den. Då komma inte jerrab bli glaad (:

Pues darling, puues!

hkikjk
retards


Kommentarer
Postat av: ella moberg :)

Tjenaräää.

Du skrev ju vad du skulle göra på nyår.. Kan inte du göra ett inlägg om hur det var på din nyår, och lägga in lite bilder! Skulle va kul :)

alltid kul med en blogg som lägger in mycket bilder! Det gör bloggen typ intressantare eller vad man säger :D Kraamar Ella.

2011-01-01 @ 23:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0