tjuv

Slutade runt 1 idag om jag inte minns fel xD hehehe, följde med mette till banken sen skulle vi gå upp till BikBok för bea skulle låna pengar av mig för att köpa 2 tröjor. Efter jag hade betalat tröjorna gick jag och Bea ut ur butiken och då började de pipa, och jag trodde att det var bea så hon gick tillbaka och jag och mette gick för att möta en kille. Sen när vi var halvvägs så ringde bea och sa att jag måste komma tillbaka för dom trodde att jag hade snott något. Då fick vi knalla tillbaka dit. Det pep inte då jag gick in, då frågade hon om jag hade köpt något, och jag hade precis köpt gelenaglar, så kollade hon om det var något larm på den men det var det inte, då fick jag gå in och ut med påsen, de pep inte. Då skulle jag gå in och ut med väskan, då pep det inte när jag gick ut men de pep när jag gick in, då frågade jag om de kunde vare parfymerna som jag fick av cubus, då sa hon kanske och sen gick jag gå fram och tillbaka med dom, och då pep de som en jävla jude. Jag mette och bea gick in och ut 1000 gr för att kolla vad det var för något xD hahah..

Egentligen, hur osmart är dom inte? OM jag hade snott något och dom ber mej komma tillbaka, tror dom inte jag dumpar den saken någonstans innan jag går in igen x)? aja..

Iaf så ska jag göra mina gelenaglar snart, längtar inte, känns fett jobbigt..

fghjk

fdsg
söt va?


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vad köper du för att göra dina gelenaglar? :)

2010-12-08 @ 22:16:13
URL: http://www.hallonzplitt.devote.se
Postat av: Anonym

mengud... sjuukt! xD

kan inte du göra en sminkvideoblogg? eller vad det heter? :) snälla :D

2010-12-08 @ 23:37:37
Postat av: Anonym

kan du svara på min fråga snälla, glömde fråga på frågestunden! så snälla, snälla, snälla!! har en fråga som jag jätte gärna skulle vilja ha svar på..

vad använder du för ögonbryns penna?

svara snälla! :(

2010-12-16 @ 19:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0