Sipan tror att han äger....

shuuu...
Sipano is in tha blogg ;D
Tres insesterar på att jag ska skriva något på hennes blogg, så jag gör det bara för att hon tjatar så mkt :s
ne men vad ska man ska man skriva på en blogg? alla brukar ju skriva vad dom gjort under dagen men va fan... det är ju patetiskt egentligen XD för ni läsare bryr er bara om sådana saker, kan ni inte tänka lite på era egna liv, eller bestämma sj hur ni vill sminka er så ni kollar på alla sminktips, lr vart man köpt skorna man har på bilden osv..... ni är en hel hög wannabes!!! det är bara att inse!!   
men nu är det så att det är jag (Sipan Kandemir) som skriver detta, och det är vad jag tycker och känner, det är väll vad man också brukar skriva på en blogg lr?
alltså detta är inget blogg rape men tror lr jag vet att Tres inte gillar vad jag skriver :D
men kolla här, ni är inte patetiska, alla vi har olika inträssen och hoppas ni märker att detta inte är mitt ;*

Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

snäll kompis?

vi vill se sminktips.. vet att typ några innan typ tjatat om det väldigt mkt.. Men jag måste ba få se ett :):)): du sminkar dig feedt snyggt.

skulle vilja se hur du målar dina ögonbryn, ögon skugga, och mascara och vilken foundation du använder osv. Snälla, kan inte du göra en video ikv :D:D::D eller imorrn?!?!? eller när som helst :D skulle bli JÄTTE glad alltså. Skulle verkligen va super (Y)

2010-12-16 @ 19:40:30
Postat av: TRES

Sipan är cp xD och nu kommer jag inte ens in på blogg.se -.-'

2010-12-16 @ 20:11:35
Postat av: blatten som du känner

allså håller med sipan om man förljer en blogg är man patetsik skaffa er en engen still vanabi åsner :D

2010-12-16 @ 23:20:06
Postat av: Anonym

"blatten som du känner" du och jag är lika patetiska, för va fan gör vi inne på bloggen då? XD

2010-12-17 @ 00:15:43
Postat av: Sipano

Sipan som skrev övre! XD

2010-12-17 @ 00:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0