juuuul

Har nyss öppnat dom sista julklapparna.
Dagen började med att vi for till mormor och morfar runt 2, såg på kalle och hans vänner eller vad det heter, såg på cirkus maximum där karim var med;) öppnade julklappar, fikade. Drog till Farmor och Farfar öppnade julklappar, fikade. Drog hem och öppnade dom sista julklapparna;)

Jag fick:
Mascara
Ögonbrynspenna
Kajal
En skrivbok
500kr örnkort
900kr
Sockar
BH och trosor
Rakhyvel/rakaparat
Parfym
Body lotion
Duntofflor
Morgonrock
Kläder
Sminkborttagnings medel
Present kort på Floating/Ryggmassage/Aromabad/Facekur/Värmeterapi/bodyscrub/Fotdetox/ljusterapi/fotvård/laserbehandling
m.m.

Jag och syrran tog med Gun hem till huset igår också för att hon inte skulle behöva vara ensam nå fler dagar, men hon fick egentligen inte för mamma, så jag hade hett in henne under munkjacka och jacka. Sen när jag kom ut ur bilen släppte mamma eller pappa ut bamse så han börja skälla. Då  blev de liv i Gun där inne kan jag lova, hon börja splattra och mjaoade och försökte komma ut under min hals. Sen när jag kom in kom nosen upp under min hals, då fick jag panik för mamma och pappa var i köket så jag sprang ner fort som fan.
Senare var pappa påväg in till mitt rum och då sa jag att han ej fick för vi hade massa julklappar där men han försökte komma in endå så Angelica kastade sig över Gun så han inte skulle se henne. Hoho. När dom fick reda på att hon var här så sa pappa
" det var därför Tres såg så jävla lurig ut när hon sprang ner till sitt rum igår:O" hahaha ;)

Gun är helt galen som vanligt, biter på sladdar, hoppar upp på min golv lampa, försöker välta kaktusen m.m. Sen i natt när jag äntligen hade somnat så vaknade jag av att hon hade hoppat upp på min högtalare som jag har en blommkruka på. Såklart välte hon ner den, och jävlar vad rädd jag blev, höll fan på skita på mig..


Nu ska jag se på one tree hill som vanligt(H) det äger!

Pues darling, puues!


sdfghjkl
söt tjej

ghjklölkjm
nyvaken och arg;)

kjdslkdjf
älsklingsmorfar<3

fghklö
tomteeeen

tyuikl
morbror jonas(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0