Haalå

Hellu!
haha, kul att jag och pappa skulle fara och handla mjölk nyss. Och vad kom vi hem med? 8 fil x'D   faaail!
På jobbet idag fick jag springa runt i stan och sätta upp massa lappar, fett kallt var det. Cubus har 30% i hela butiken i morgon, så far dit och shoppa loss vettja ;) hehehe.

hahah, just ja. Imorse vaknade jag av att mamma skrek på mej eller av att mobilen ringde (kom ej ihåg) då reste jag mej upp fort som fan, då smällde jag pannan i nåt:O jävlar vad ont de gjorde, skrek som en jävla jude. Sen somnade jag om igen. Och de värsta är att jag har ingenting i / runt sängen som jag kan slå mej på?.. Måste ha varit mamma som kastade dosan i huvve på mej eller nåt så jag skulle vakna.. Har en fet bula i pannan nu också, kul va? ne..

Solade idag igeeen, sönder brännd som fan, kan knappt ta på mej själv för de gör så ont.
Nu ska jag ta och städa mitt rum som ser förjävligt ut (:

Höööörs!

Pues darling, puues!

gfdg
Snyggast ever!


Kommentarer
Postat av: Angelica

hahahahahah <3

2010-11-24 @ 20:24:27
URL: http://Anelias.com
Postat av: Sara

Fin blogg :)

2010-11-25 @ 12:57:59
URL: http://ssaraniilsson.blogg.se/
Postat av: charlotte solli

hahaha??? min pojkvänn! eller.. ex blir det vel nu! verdens fineste :)

2010-11-29 @ 22:31:16
Postat av: Angelica

carlotte: Ja EXpojkvän blir det.. suck.

2010-12-01 @ 11:55:55
URL: http://anelias.com
Postat av: charlotte

neee, pojkvän nu;)

2010-12-20 @ 20:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0