Psyko

JAG HAR BLIVE PSYKOO!
Jag berättade ju att jag vaknade av att någon slog mej i pannan så jag fick fetaste bulan?
Jag måste ha gjort de själv! ;o  För vet ni hur jag vaknade i morse som? JAG SKALLADE VÄGGEN!!!!
Vet ni hur jävla ont de gjorde eller ;o Näsan gick typ av, vafan äre för fel ? Måste skaffa värsta skyddsdräckten som jag ska sova med dom kommande nätterna, för vem vet vad som händer i morgon när jag vaknar? Sitter och käkar på mitt eget ben, eller bryter av armen eller nåt ;o
Tror Paranormal activity demonen har kommit  till mej :| omg.. inte kul!

Nu ska jag duscha sen ringa till min beeebis (:

höööörs!

Pues darling, puuues!

hkjl
Feeett läskig film!


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAH

2010-11-27 @ 15:33:32
Postat av: Malin

haha.. jag skallade också väggen en gång. trodde jag låg åt andra hållet. hahah ont!!

2010-11-28 @ 19:36:14
URL: http://malinkrantz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0