Hola!

Hallåååådär,

Vaknade typ nyss.. yey.
Igår kom tobbe och sebbe å hämta mig så vi drog till Kubbe eller vad det hette och kollade då Joel körde sin nya bil. aas nice.

Sen drog vi hem och då kom mette ut så åkte bil med henne hela kvällen, och då vi skulle hem så körde hon på världens största sten som någon jävla idiot hade slängt ut mitt i vägen.. Blev punka såklart. Tur vi precis hade plockat upp ''Däckbytar tobbe'' så han fick byta däck ;) höhöh,

Nu ska jag hänga upp tvätt sen drar jag nog till Petta där mama och papa är med husvagnen och snor lite mat. Och ikväll ska jag bara åka bil med Tobbe eller så ska jag köra Corvetten ;) hähähäh,

Pues darling, puues!

gammal bild, fint löshår!


Kommentarer
Postat av: Anonym

snygggg

2011-08-13 @ 16:31:33
Postat av: Anonym

snyggast!

2011-08-15 @ 01:59:49
Postat av: Anonym

fiiin! kan du inte visar hur du fixar ditt hår? som på bilden alltså? för jag försöker alltid få min lugg, och håret på andra sidan luggen se ut så, men allt bli ba dyngaaa, så skulle va kul om du kunde visa mig. tack på förhand!

2011-09-09 @ 03:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0