Holaaa

Hola amigos,

Igår följde jag med Tobbe till någon drifting tävling i Gideå, for dit 12 på morgonen och kom hem typ 10-11. Skjutsade han å hans kompisar till någon fest sen runt 4 skulle jag hämta dom och skjutsa en kille till landsjö. Feting långt, kom hem typ 5.

I morse for jag till Farmor och Farfar eftersom Farfar fyllde år idag:) Grattis till haan:)♥

For till Tobbe och lämnade tillbaka bilen också bjöd han mig på mat :) as gött, såg på några filmer och chillade bara:) kom hem för ett tag sedan.

Imorgon börjar skolan för mig. yey! känns inte så lockande. Men de här året ska jag plugga jävel. Få bort alla mina IGn och allt;) haha. Lycka till säger jag bara.. Har sagt så varje år men har aldrig blive av..

Go' natt!


Världens bästa! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0