Packaaa

aaaalå,

Vaknade för typ en timme sen av att pappa kom hem och väckte mig. Han är påväg till umeå för att göra ett snabb pass eller vad det heter, för igår kväll såg mamma att hans pass gick ut i april -.-' smart kille.

Är fett hungrig men har ingen frukost.. sket sig ju direkt.

Just nu väntar jag på att Mutte ska vakna så hon kan följa med mig till Nola för å söka ledigt. Gruvar mig för att möta KH.. haha närå..

Nuuuu ska jag börja packa ;)

btw, har klarat mig från myggbett hela sommarn (finns som ens på sommarn?), sen i natt vakna jag av att jag hade hur många som helst på halsen och axeln.. yey.

Pues darling, puues!

gdfgdg


Kommentarer
Postat av: Ida och Amanda

Hej fin blogg kika gärna förbi på våran!

2011-08-17 @ 19:49:40
URL: http://amanida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0