ahopp..

Tjööö,

Efter skolan idag så drog jag till stan med Mette och Bea för bea skulle köpa några grejer.

Senare drog vi till UH och pluggade. Skulle ju egentligen ha omprov idag med sköt upp de tills nästa tisdag för jag fattade inte ett skit av de. Så mette hjälpte mig och Bunitta en skvätt (:

Sitter just nu och läser ur körkortsboken som jag har gjort i typ 2 timmar.. aaas jobbigt. står så mycke onödigt xD heheh,

Gelenaglar har jag också gjort. Blev dock fail eftersom det fanns ingen nagel som var rätt storlek typ xD filade och hade mig i en timme...

yääyä,

Pues darling, puues!

jhkjhkjhjkk
körde kronan med några killar i klassen idag,
skööönt!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

men aj :o äre din hand? :o gud vad oont.



SÄG INTE ATT JENNIE BYSTRÖM HA TAGIT BORT SIN BLOGG!!??!??!! OM HON HA DE, FÅR DU TVINGA HENNE ATT GÖRA EN NY! hahaha.. inte tvinga men, ååh.. hennes blogg läser jag ju varje dag, as skön brud ju! fuckkkk =( nu tyck ja du ta ett snack me na' ;)

2011-02-01 @ 22:22:00
Postat av: yooo'

kan du inte börja uppdatera meer? :D

2011-02-02 @ 20:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0