Fotboll

Tjännare,

Igentligen var det min och jennies dag idag, vi brukar gå ut och käka kinamat 15 februari men de går inte att skicka sms eller ringa henne, vette fresen vad det är för fel :(..

Har suttit och spelat monopol med Syrran, tres och sofie nyss. Efter de såg jag att jag hade fått ett brev från något företag såg de ut som. Och första tanken var "helvete nu har jag tappat studiebidraget".. Blev jävligt nervös då jag skulle öppna de. Sen då jag öppnade lite grann såg jag någon underskrift från någon Stig. Då tänkte jag ba Vem fan är den där jävla Stig som har skrivit på att dom ska ta mina pengar.. Sen då jag öppnade lite mer såg jag 92-93. Då tänkte jag ba " jag kan fan inte ha 92-93% frånvaro ;o " Då trodde jag att kent-håkan försökte sätta dit mig (min mentor). Sen såg jag att de var ett till brev i brevet. Och då var det pengar från mitt gamla fotbolls lag :') fett glad jag blev! Saknar fotbollen som fan.

Har spelat fotboll sen man gick i grävlingarna och korparna och allt vad det heter. Slutade för nått år sedan. Vill fan börja spela igen men, konditionen är ju inte på topp som sagt xD hahah,

Pues darling, puues!

hghhklk

gdfgdg

juhjkll

jhjhjkkj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0