kul liv

Tjuu,

Har inte gjort ett piss dom senaste dagarna så har inte uppdaterat något.
Eller jo en sak, hade min första körlektion idag. Var fett nervös men det gick ganska bra (: 

Har varit på fett dåligt humör också och jag vet inte varför..  kommer väl antagligen få besök snart för er som vill veta.

Idag kom Jennie förbi och vi tänkte boka resan till Alanya men de sket sig ju direkt. Måste ha hjälp av Tres xD heheh, vi ska nog dit i morgon så hon kan hjälpa oss med allt sånt där. Tror inte hon vet om att vi ska dit men de ska vi iaf (: heheheh,

btw, vafresen är de här?
  • Ik natt från 24:00 kommer vi att genomföra ett systemunderhåll. Detta gör att du inte kan skriva eller logga in men det går fortfarande att läsa din blogg. Underhållet beräknas till 1 timme.

  • aja, nu ska jag hoppa in i duschen sen sova (:

    Pues darling, puues!

    hklkkjlkjlkj

    jag och min vän bullfittan (:

    (gammal bild för er
    som inte ser de så klaga inte
     -.-''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''')


    Kommentarer
    Postat av: Anonym

    gud va fint du sminkar dig! kan du inte göra en sminkvideoblogg? =)

    2011-02-10 @ 20:27:00

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0