chill

Tjoooo,

Benita och Mette for precis hem, vi åkte bil med eric, lollo var också med, åkte lite överallt, as chill. For hem till han för att han skulle hämta något, var långt ut i boshen. Och när vi satt där i bilen i skogen typ började alla bli värsta nojjig för han hade berättat något om att någon 40åring hade tage nå barn och skit. Vi fick för oss att han var den där ''40åringen'' och att han hade bara lurat ut oss dit i skogen, tog fett lång tid så vi trodde att han tog på sig sina ''mördar kläder'' och blablabla xD haha,  helt cp. Iaf så drog jag mette och bea hem till mig senare och såg på Smala sussie för bea hade inte sett den xD haha, B-film men jävligt rolig ändå.

Just nu kollar jag på Tila Tequila och väntar på att mette ska komma med minimål till mig (: feeett gött!

sdfsdf





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0