höhöhöhö

Igår var ju Jennie här. Vi kollade på boende i alanya som sagt. Hittade ganska billiga  och niceiga ;D haha. Blir nog till att boka snart :) Kommer bli as nice.

Sitter och ser på tv med rispåse, har fett ont i magen. Ska nog inte till skolan idag. Men måste dit en snabbis då mamma har slutat jobbet för att hämta Småföretagande som vi har prov i i morgon. Hatar det ämnet, fattar inte ett piss.. Bara massa jävla siffror. Inte kul x)

Ska försöka att inte somna så jag kan somna i kväll.

Ska börja göra lite läxer nu som jag ligger efter i, har endå inget bättre för mig (:

Pues darling, puues!

 

rtertertejikljkilkj
Vad tänkte jag med ögonbrynet? heheheh
(8:an?)


Kommentarer
Postat av: Ira

Kan du inte lägga upp din spotify lista?:D snälla! :)

2011-01-26 @ 15:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0