Hos mette

Sitter hemma hos metteee (: Hon var fett hungrig och ville att jag skulle ut och käka med henne, men eftersom jag har ätit ute flera dagar i rad nu så kände jag inte för det. Men då betalade hon mat åt mig (: Yette snel flicka (: <3
Vi har spelat buzz, fett länge sen och jävlar vad arg man kan bli på ''programledaren'' när han dissar en hela tiden.. snor unge.
Just nu väntar vi på att Jennie och Bea ska pallra sig hit. Fett sega, dom har sovit bort hela dagen..
Mettes katt tussan sket mig i ansiktet.. ne jag skoja men hon måste ha fese mig i fejjan för de luktade inte gött kan jag lova, skällde lite på henne men då kollade hon på mig med kattögon sötnos (: Fick dåligt samvete.
Ne, nu ska jag leta nån snygg nakenbild på mette som jag kan lägga in (6) hehehe,
Pues darling, puues!

fdsdfsdf
fett emo..
(sexig kant på handleden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0