somnade kl 5

Slutade 12.50 idag, skönt (: Käkade på Subway gjorde jag också, fett ovärt nu när jag tänker efter -.-'
Somnade direkt efter jag hade skrivit klart inlägget igår, dvs runt 5-halv 6 haha, och vaknade 5 i morse, as skönt, hade mycke tid på mig. Hann till och med käka frukost som jag aldrig gör annars, tog en halvtimme tidigare buss tillochmed ;)  Tror jag ska börja köra på att lägga mig kl 5 varje dag nu;) haha eller?

Ikväll drar jag till Miche och käkar tacos med hon och Jennie ;) blir niice. Ska försöka tvinga dom att se på en film som jag ej har sett fast dom såg den igår xD Jennie berättade om den och den verkar fett bra. Taken tror jag den hette.

Har märkt att jag skriver fett och as, fett mycke, haha skoja, men jag skriver det hela tiden ;o måste sluta med de.

Ne nu ska jag se på nå bajs program (: haha,

höörs!

Pues darling, puues!

kjlkjl
näääärbild -.-'


Kommentarer
Postat av: S

Taken ÄGER

2011-01-11 @ 19:43:15
Postat av: Agnes

DINA ÖGON!!!

2011-01-11 @ 22:00:26
URL: http://agnesgoransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0