nyår

Haha Jennie skickar massa bilder från nyår nu och guud vad ful man kan vara.. helt sjukt. Vet ej om jag kan lägga in så mycke bilder x'D haha men några iaf..

Min nyår började med att Jennie kom till mej runt 4, vi lagade mat, fläskytterfile eller vad det hette, kroketter och tacodipp. Fett gött;) drack lite cider och chillade, senare runt kanske.. 8-9 drog vi till sörliden till Miche och Tisse.
Kände inte så mycke folk där men vi satt och spelade ölspelet och någon typ av sanning eller konsekvens.
Senare på kvällen försvann jennie xD hahah, tänkte inte så mycke på det, trodde hon gick ut och rökte eller snackade i telefon eller nåt. Sen efter ett bra tag märkte jag att hon hade låst in sig på toan. Hahah, försökte få kontakt med henne utifrån men gick inge bra. Vi försökte låsa upp dörren från utsidan men de gick inte. Sen kom tisse till mig och sa. Tres du måste se de här.. vi gick ut och han lyfte upp mig så jag såg igenom toa fönstret.. Vem hittade jag där? Jo, jerrab ligga däckad på golvet xD haha. Vi kunde iaf komma in och sen behöv vi inte gå in på detaljer;) haha..

Har missat 12 slaget dom senaste 2 åren, men inte i år;) alla stog ute på balkongen och kollade på raketer och skrek och hade sig xD treevligt.

Nee, internet laggar sönder så skriver mer senare och lägger in fler bilder..

Pues darling, puues!

hjjghjg

nbmnmn


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför bara tvååå? lägg in fler snälla? vill se :(

hur såg du ut :)?

Lägg in fler snälla , snälla , snälla!! <3

2011-01-03 @ 02:41:34
Postat av: Anonym

jahaa, jag såg inte att du hade skrivit att du skulle lägga in mer bilder sen :D hehe, braaa! lova dådaaa (A) <3

2011-01-03 @ 02:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0