virus

Tjänna,

Drog till stan efter skolan med Jerra, Bea, Mette och Lolloh. Köpte en MP3 och en ny almenacka/kallender eller vad det heter xD haha.
Chillade på UH ett tag, käkade Tacotallrik, gött!

Tomte till busschafför alltså! Då jag och jennie tog bussen hem vara chafförn  påväg att göra till själevad!? Så den fick lov att backa tillbaka en bit. Sen då jag skulle hoppa av så höll hon på missa den hållplatsen och då jag var påväg ut så stängde hon dörren mitt på mig? mongoschafför! (fattar dock inte vad jag själv skrivit där men what evvaah)

Asså... Äre någon som vet va de där jävla kuk ''system tool'' är för jävla virus? Jag får damp.. As svårt att få bort också.. Fast pappsen fixade de nyss. Spänkz <3 
Det är andra gången jag har fått de nu? Och jag har bara varit inne på Facebook, kissies blogg, paow m.m.. 

iijlkjkljl
cpvirus


Kommentarer
Postat av: Madde

har hört att kissie bjuder på virus, kan vara det. :)

2011-01-21 @ 00:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0