fiska

Tjännaa,

Vaknade för en timme sen,  var fett bra på tv inatt så somnade rätt sent.

Igår kom benita hit och hjälpte mig att rensa ogräs xD haha, fett jobbigt. Sen fick hon för sig att vi skulle ta min gammbåt och fara ut och fiska, och den båten har inte vi använt på flera år så den va liiite ringrostig. Så jag benita och babben tog min superbåt och for ut på lomsjön och fiskade xD haha, och bajsbabben fick upp en gädda tror jag det var?  Jag får fan aldrig fisk då jag fiskar..

Sen efter det så drog alla hem och jag satt hemma med massa fyllon och försökte kolla på tv. haha ;)

Vi skulle ju egentligen mublera om mitt rum men de blev ju inge av de é så vi ska göra det idag istället ;)

Pues darling, puues!



typ såhär bra var båten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0