Jennie och Benita ♥

Heej,
Helt sjöökt vad jobbigt det var att cykla till kvantum. jag dog typ..
Jennie ringde och sa att hon var hemma hos mig då vi var halvvägs typ, smart att ringa och säga att du är påvääg da mongooo? heheh♥ nemen, vi köpte gurka, morötter, paprika, dipp och dricka så vi har suttit här och dippat grönsaker och sett på film :)
Jennie for för ett tag sedan och Benita for för en halvtimme sen, vi började spela Monopol.. ingen bra idé, tar ju aldrig slut..
Tänkte vara uppe hela natten för måste verkligen fixa passet i morgon menee.. känner att ögonen är lite tunga så tror jag ska sova tills mamma skriker att jag ska kliva upp och vara hundvakt.
Ne, upp och käka kladdkaka och sen sova;)

Pues darling, puues!

hklkkjlkjlkj

dfghjkhkj

me love you j&b♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0