Gelenaglar

Tjännaa,

Har gjort gelenaglar nu och någon ville att jag skulle visa hur man gör. så nu får ni se skit snygga bilder.. (vet typ inte hur en kamera fungerar -.-' )


först kollar ni så att den där saken passar på eran nagel.
finns siffror under dom också fast gå inte efter dom för
dom verkar inte stämma..


seeen klipper ni av dom till den längd ni vill ha.
jag brukar klippa av en liten bit av kanten sen så dom
inte blir så fyrkantig.


sen filar ni till dom så dom blir yette fiiiinaaaa!


seen limmar ni på dom längst ut på nageln,
ganska logiskt men.


Jag brukar he på nå diamanter eller vad det är förla,
som jag ba her på med samma nagellim.




seeen, kletar man bara på sånt där geleskit som luktar starkt som fan, börjar alltid lipa då jag öppnar den där jäveln.. Och måla inte enda ut till nagelbanden för då blir de konstigt. ta typ en halv millimeter ifrån och likadant på sidorna så det inte kommer på huden.


gelen ska man måla på med 3 lager, och mellan varje lager ska man spruta på den där saken.
annars blir det typ knöligt och om det kommer vatten på så blir gelen alldeles vit. as fult!





före


efter


efter

Fett dåliga bilder men vem bryr sig ;D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte fina naglar!! :) kan du inte visa hur du får så långa ögonfransar nångång också? alltså hur du målar dom och så.. ? =D skulle vara bra för mig som har så korta :( tack på förhand!

2011-06-25 @ 22:54:19
Postat av: Anonym

bra gjort ändå! kan du inte visa hur du gör dina ögonbryn? på video eller med bilder? berätta gärna vad du använder annars :)

2011-06-26 @ 02:58:43
Postat av: Anonym

Gud va fina! Blir till att prova någon gång ;)

2011-06-27 @ 15:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0