Halkbanan

Tjänna,

Är så äckligt trött så det finns inte..
Idag tog jag ledigt från skolan och for till Härnösand för att köra Halkbanan. Har varit as nervös inför den i tre dagar. Sen efter jag gjort den insåg jag att det inte var något att vara nervös över.

Tvingade tillochmed hit Naib igår för att han skulle berätta vad man skulle göra där. Haha xD

Är på fett dåligt humör också, vet inte varför. Antar att det är för att jag är så trött. Känns som att mamma pappa och syrran har sagt mitt namn 350 gr sen jag kom hem, blir as förbannad. haha..

Eftersom att syrran håller på flytta hem så ska hennes soffa ner i mitt rum så måste städa undan och skit.. gör inte saken bättre..

I helgen blir det klassfest eller fira macke som fyller 18 idag. Men vet inte än.

Nu ska jag plocka undan sen sova... Go' natt!

Pues darling, puues!

jhjkhkj


dfsdfsdfsdf

Grattis macke! :)


Kommentarer
Postat av: emma

åhhhhhh! jag bor i härnösand! hahaah XD



fin blogg du har ! love!



kram / lillaaemma

2011-03-30 @ 21:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0