Skeppsmalen

Haalå,

Hade prov idag i handels. Gick ganska bra kändes det som. Men då de känns så så går det åt helvete.

Efter skolan drog jag, bea, mette och jennie till stan och gjorde inte ett piss. Sen drog vi till Skeppsmalen eller vad det heter. Blåste som fan, så var inte där så länge. trodde typ man skulle kunna ligga där och steka men nähä.. haha skoja.

Påvägen hem såg vi en liten räv som sprang efter bilen. Tyckte så synd om den, den ville typ ha lift för han hade tappat bort sin mamma sen körde jag bara iväg:( stackarn..

sen en bit bort såg vi 2 älgar precis vid kanten. Höll på skita på mig vad stor dom var.

Seeen drive in och upp till varvet för att käka ;)

Nu ska jag plugga till småföretagande prov i morgon som jag inte fattar ett skit av ;)

Höörs,

Pues darling, puues!

gghgjhgjgjg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0