Svar

Hejsan! undrar om du kan svara på min fråga, jag ska ta hål i tungan kanske, och du har ju det va? :) Gör det ont? eller hur känns det? :p vill så gärna ha det för det är jätte snyggt, men vill veta om det kommer göra jätte ont eller om den kommer svullna jätte mycket. Och hur gammal var du då du tåg hål i tungan och hur mkt kostade det? om du tog hos en riktig :)

tack på förhand!! du är jätte snäll om du svarar :)

Haalå! Japp jag har hål i tungan, tror jag tog de då jag var 15 eller nåt sånt:) Asså, det känns ju men det gör inte så jätte ont. Min tunga svullde (heter de så!?) upp ganska mycket. och det som gjorde ondast var väl efteråt då man skulle käka om jag inte minns fel ? :) Men käka mycke isglass och typ yoghurt och sånt så går det bra;) jag gjorde det hos en riktig men jag vet inte riktigt vad de kostade eftersom jag fick göra det gratis. Men jag tror det var runt.. 500 kronor :)

jhjnkj


Kommentarer
Postat av: amanda johansson

hej! :)nu vet inte jag vem tjejen var som nu skrev det inlägget.. men jag vill också ta hål i tungan!! :D men jag har tandställning och jag vet inte om man kan ha tungpiercing då? om de fastnar i varandra? eller om det är typ magnet xD haha, nemen du ha haft tandställning också såg jag :) hade du hål i tungan då? då du hade tandställning alltså? :) hoppas du svarar på det här, så jag får veta om du ha haft hål i tungan medans du haft tandställning så jag kan bekräfta att det kommer orsaka problem eller inte. För ska ta hål i tungan i sommar annars :D

2011-06-01 @ 18:35:51
Postat av: amanda johansson

så kan jag bekräfta om*

skrev fel ;d

2011-06-01 @ 18:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0