Umeå

Hallå,
Igår for jag ju som sagt till Umeå, skulle kolla på brännbollsyran men de blev inge av de é. Pojkarna kollade på blocket om de fanns nåt intressant dom skulle köpa bara för kul så dom hittade nå lamper som vi for å kollade på? haha,
Senare tomtade vi runt i stan och jari försökte hitta vart rappe bor men de gick ju inge vidare. Men till slut hittade vi. Men då skulle dom tydligen dra så vi följde med till en hemmafest. Vi GICK dit i REGNET och det var fett långt och kallt. Fattar inte varför jag inte tog bilen :S ? smart som jag är.. Och nästan direkt då vi kom dit skulle vi dra igen så var ba pallra sig ut i regnet igen.. Kollade runt lite i stan sen drog vi till Max och käkade (vad hände med donken!?) sen skulle vi till Sorsele av någon anledning för de var så fint där. Sen efter 20 min såg jag att det var 25 mil dit -.-' Yeeey, var ju bara att vända igen xD haha.
Kom precis hem från Oscar, drog dit och såg på film med benita. Och nuuu ska jag sova!
Pues darling, puues!

sddgsdgsf
Jag saknar dig din fula unge!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0