Tårtaaa

Hej,

Pappsen fyller år idag, Grattis till diiiig!♥
Så har haft släkten här idag, + Benita. Haha,

I morgon så är det väl typ sista riktiga dagen i skolan? Och halva den dagen har vi Tårttävling typ.
Jag, mette och martin kom på värsta bra idén som vi skulle ha på tårtan men nähä, då vare bara vi 3 som tyckte om den tydligen. Och resten röstade på en blommtårta? Fett tråkigt tycker jag.. Eller ja förutom bea som röstade på att vi skulle bara ha jordgubbar på xD haha mongo.

Ne nu ska jag sova hade jag tänkt. Go' natt!

Pues darling, puues!

agdsfgdg
Blommtårta.
(vet ju dock inte hur dom hade tänkt
göra den men såhär fattade jag det iaf ;)

dsggs
bästa tårtan ever(H)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0