blöblö

Hej,

Kom precis hem typ, har sovit hos Tobbe 2 dagar, han har vare och jobbat någonstans i 2 veckor typ, gävle eller nåt sånt. Så då han kom hem for jag till han och lagade kvällsgott med pulla ;)

Syrran kom och hämtade mig för vi ska till min morbror och käka grillat, men det blir nog inte förns runt 6 så vi for och köpte suprem junior eller hur det stavas på max xD

Skulle egentligen festa igår men blev fett irriterad så jag sket i de. Skulle sluta katastrof.

Nu ska jag ba chilla framför TVn tills vi ska dra.

Pues darling, puues!

fdgfgdfgd


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför var du irriterad da? =(

fin du är terese!

2011-09-10 @ 18:41:10
Postat av: Anonym

om man tar hål i tungan, på hur länge får man inte dricka då?

2011-09-11 @ 19:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0