Svar till alla mongon :)

Till alla äckliga små snorungar som inte har något liv :)♥

Ni säger att min blogg är tråkig, dååå undrar jag, vafan läser ni den för då? Ingen har tvingat er att läsa min blogg. Jag har inte en blogg för att få små många läsare som möjligt som dom flesta gör. Jag publicerar inte min blogg på facebook så alla ska klicka in på den som dom flesta gör. Ni har klickat in på min blogg för ni antagligen har hittat mig på syrrans blogg. Men varför stanna kvar då min blogg suger? Jag skriver i MIN blogg VAD JAG vill och NÄR JAG vill. Jag skriver då jag känn fört, det är inte precis första gången jag inte skrive på flera dagar? Tror ni jag tar åt mig av att ni tycker den är tråkigt? som sagt, jag skriver inte för eran skull. Jag skriver för min egen jävla skull. Hatar alla fega jävlar som gömmer sig bakom sin dataskärm och inte vågar erkänna vilka dom är för dom är så jävla osäkra och missnöjd med sig själv så dom försöker hitta minsta lilla fel på andra så dom ska känna att dom är bättre.  Så lägg bara ner.. Det är så jävla skratt retande.

''tråkigaste bloggen ever..''

                 ''vrf ha blogg då man aldrig uppdaterar? ..''

                        ''hon vågar väl inte nu då alla ha skrivit så där''

Jag älskar er också! NOT.. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gillar din blogg :) puss!

2011-09-26 @ 17:57:05
Postat av: Anonym

En blogg är väl för fan som en dagbok? Man skriver väl när man känner för det, inte för att en massa fittungar vill att man skriver?

2011-09-27 @ 00:31:58
Postat av: Jennie munther

tror inte någon menade något jätte dumt med att skriva uppdatera din blogg? Då gillar ju dom den.. ? inte hatar den som du kanske tror. Och tycker att du är bra och så, för varför vill dom annars att du ska uppdatera? de måste ju vara för att dom gillaren ;) Fast du kanske tog det på ett helt annat sätt. Vad vet jag? Och folk kommer ju såklart fortsätta läsa din blogg och kommentera saker.. så äre med nästan alla bloggar -.- så om du trodde att du skulle kunna ha det här som din "dagbok" har du nog fel, för har du glömt att din blogg ligger på internet? Skaffa en dagbok då istället om du ska sitta och säga fula ord till dina läsare. Tror inte det är alla dina läsare som ha kommentera saker till dig som du tar illa upp vid. De kan ju bara vara 2 personer som ha kommentera något, sen går de ut över alla liksom. Aja du kan ju de där bättre än mig, men men.

2011-09-27 @ 16:24:22
Postat av: karin

jag gillar också din blogg!

blev värsta glad när jag såg att du uppdaterade!

heh :)

2011-09-28 @ 17:36:21
Postat av: de du

Din blogg är tråkig för att du bloggar nästan aldrig

Jag kollade på din blogg för en månad sen och du har gjort ett inlägg sen dess -.-

2011-10-09 @ 11:36:35
Postat av: hannie

men läs inte hennes jävla blogg om du tycker den är tråkig. hon skkriver den inte för er puckoooooooon.

2011-10-10 @ 18:17:26
URL: http://hhannabejb.blogg.se/
Postat av: J!!

haha.. inte skrivit något sen dess? jo nå fan hade jag rätt att du inte skulle våga skriva nånting för några hade kommenterat här. Hade fan skitit i alla, och inte brytt mig ett skit, och skrivit vafan jag vill.

har alltid varit mig själv, och stått upp för den jag är och skitit i allt och alla andra. Men sen när jag kollar på såna som dig blir jag så jävla pissed of! bry dig inte.

2011-10-18 @ 16:29:38
Postat av: pyttway

Skriv mer så kanske du blir bättre på stavning också.-. eller läs igenom vad du skrivit, allvarligt tycker du det verkar intressant för nån att läsa om ditt skitliv eller det du hittar på att skriva för inte kan väl nån va impad av det du skriver............Bläääää mina barn bad mig läsa och få mig ett gott skratt och de är 12 år och tycker att du är skitbarnslig

2011-10-19 @ 15:32:03
Postat av: Angelica

Till "pyttway". Är du seriös? Vet du vad jag blir förbannad på? Människor som klagar på andras stavande när som själv SUGER(!!!!) på det svenska språket. Herregud. Och du påstår att du är en morsa? in my ass.

2011-10-20 @ 23:45:27
URL: http://Anelias.com
Postat av: hannie

omogna o.O

2011-10-21 @ 06:32:19
URL: http://hhannabejb.blogg.se/
Postat av: .

OMG SKAFFFFFAAAA ETTTT JÄVLA LIV ISTÄLLET FÖR OCH SITTA OCH KOMMMMMENTERA NÅGRA IDIOT KOMMENTARER! SNACKA OM, vet inte vad..



Gillar din blogg. du borde skriva oftare, helt klart.

2011-10-25 @ 18:32:54
Postat av: Anonym

de går inte att kolla din systers blogg!!!!

2011-10-28 @ 23:04:29
Postat av: Anonym

jaa, de går inte att kolla på angelicas blogg :(

2011-10-29 @ 13:47:17
Postat av: Johanna Karlström - Fotografi & Webbdesign.

Herregud. Är det så svårt att ge fan i hennes blogg helt och hållet om ni ändå ska klaga i precis allt hon gjort/gjorde/gör, skrev/skriver?



Du gör det bra tjejen som säger det du tycker, fortsätt med det och strunta i barnungar som inte är mogna nog att förstå vad de håller på med. Och den där mamman verkar ju inte direkt så positiv och är delaktiv i internetmobbning, hur tänker kvinnan?

2012-01-16 @ 22:14:24
URL: http://johannakarlstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0