Alieeeeeeeeeeeeeens

Hola amigos,

Kom precis hem till mig med Jennie. Har varit hos miche och tisse och kollat på tre filmer.
För någon dag sen for jag, bea, jennie, fia och olivia upp till varvsberget och kollade på utsikten. Sen såg vi typ 1000 röda små lampor som lös. sen slocknade dom sen tändes dom och blablabla som vi trodde var Aliens. Sen den sista filmen vi såg idag handlade om Aliens.. och sen på slutet av filmen fick man höra dom som ringde in och berättade vad dom har sett. sen sa dom typ aa jag såg ljus, som var.. vita.. sen bea ba. JAG SKULLE FAN SKITA PÅ MIG OM DOM SA RÖDA ;o sen vare någon annan som hade ringt in och sa att hon hade sett massa röda ljus som  blinkade på himlen. hahah, fyfan vad bea skrek och jag höll på skita på mig.

Iaf så på vägen hem så stannade polisen oss.. höll på skita på mig igen.. så..

intressant va?

höööörs,

Pues darling, puues!

jhjhkhkjkh

hghjgjgj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0