ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH

Kom precis hem från UH. Satt och snackade/pluggade med Mette, bea och jennie.
Nu ska jag göra klart instuderings frågorna på fitthandels.....

USCH vad jag hatar lärarn som vi har på handels.... Idag fick vi en uppgift vi ska göra, att gå till två företag och intervjua hur dom sköter inköpen och sånt. Då tog jag och Benita Ica kvantum och Gina Tricot. Då när vi gick ut från klassrummet sa en kompis att en tjej i våran klass sa att hon ville ha kvantum då sa lärarn:

- Ne de går inte, Tres och Benita ska ha där. Det var ju synd för att du skulle göra ett mycke bättre jobb än vad Tres och Benita någonsin skulle kunna göra.  (något sånt)

WHAAAT!? Ni anar inte hur arg jag är...

Sen någon gång i ettan hade några i min klass frågat vad dom skulle göra för att få VG. Då berättade han de och sen sa han:
- Eller så kan ni ju göra som Tres, Benita och Olivia brukar göra, sattsa på IG.

ASSÅ GUUUD... fdgdkjfghfdkjhkgjdhfjk....


Och för er som inte fattade så drev jag med ''en bild på en konstig tid i ditt liv''

dfgdfhgfhffg


Kommentarer
Postat av: Sarah

Kent-Håkan är ju underbar han!.......Hmmmmm

2011-02-23 @ 19:37:54
URL: http://eringdahl.blogg.se/
Postat av: X

ni får väl äga han och köra mvg på allting efter det här då ^^

2011-02-24 @ 01:24:06
Postat av: Elin Romin :@@@

Alltså... Alla hatar han! Vi borde gå ihop alla och säga åt Bibbi! Fast hon verkar ju vara nästan lika blåst som han men ändå.. Han kränker ju ALLA... till och med andra lärare. CP

2011-02-24 @ 10:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0