maaaaaaaat

Hallå,

kom precis hem från kina tower eller va de heter :) Det blev kyckling med blandade grönsaker som vanligt, fett gott. 150 spänn ;o Har 6 kr på kontot nu, sket sig ju direkt..
Vi satt och pratade om gamla minnen och vad som kommer hända till sommarn och så:) mysigt vare.

Innan vi drog hem sprang jag in till åhlens och köpte lite behövliga saker eller vad det heter:
Brun utan sol, mascara, deo och hårspray :)  Som sagt, är blekare än snön så brun utan sol passar bra nu xD..

Har ju en typ.. fet gruk burk som jag samlar pengar till alanya och jag har redan över 1000 kr i den nu efter bara 16 dagar :) Lika bra!

Nu ska jag städa mitt rum, renbädda, duscha och he på mig brun utan sol :)

höörs!

Pues darling, puues!

dsgsdgfd
hohoho


Kommentarer
Postat av: Anonym

GUD VA FIN DU ÄR! jeesus alltså'

nemen, de var den dära ögonbrynspennan jag menade, som du ha på dig på bilden. Vad heter den och vart har du köpt den osv? :)

2011-02-17 @ 21:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0