Vi dog inte

Tjänna,

Insåg hur mycke rester jag har kvar i skolan så håller på att göra bort lite av de nu. Sitter och försöker göra klar min hemsida vilket inte går så bra. höhö,

Igår åkte jag med jennie som övningskörde. Var lite läskigt men hon var faktiskt bättre än vad jag trodde ;) haha.

Just ja i lördags skulle ju jorden gå under. Trodde inte ett piss på de först. Sen runt 2 på natten då jag skulle skjutsa hem mette och bea så skrek mette: KOLLA MÅNEN ;o !?

Såg ni hur stor, orange och nära den var eller ;o det var fett läskigt. Höll fanskita på mig. Då trodde jag fan att jorden skulle gå under xD hahah, jag och bea lyssnade på en as sorglig låt då vi var påväg hem också hahah, typ '' don't forget me'' blablabla. började fan lipa xD
Sen då jag kom hem ville jag inte i min ensamhet så kvart i 3 sprang jag som en jävla jude ner till bea och tog en cigg på hennes balkong och väntadedöden. Men inget hände så knallade hem igen ;) hahah.

Herregud vilket tomtigt inlägg,

aja, ska forsätta med min snygga hemsida nu.

www.websitestudent.net/hptretton     snygg va? ;) hahah, dör!

Pues darling, puues!

gsgs

nbnbmnm



Kommentarer
Postat av: Emma lindholm

varför har du gjort en egen hemsida? :) kollade lite grann. Ska du sälja kläder eller vad ska du göra? =)

fin du är, kram!

2011-05-25 @ 17:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0