hihiih

Tjuulalu,

Ligger i soffan och tänkte beställa hem massa kläder och skor. As billigt men syrran orkar tydligen inte.. Får väl göra det någon annan dag då..

Var uppe till 4 i natt och hittade as snygga kläder så i morse då min personligaväckare Tobbe skulle ringa å väcka mig fick han ringa typ 12 gr för jag vaknade aldrig, han var integlad på mig då :) heheh,

Tycker lite synd om han för han får alltid ringa typ 1000 gr innan jag vaknar. Det är fett konstigt, jag vaknar inte av väckarklockor men om någon ringer så vaknar jag? Jag kan inte vara frisk.

Nu ska jag se Idol, sen duscha sen se på mooovie!

Pues darling, puues!






Kommentarer
Postat av: tina

vars ska du beställa kläder ifrån?

2011-09-07 @ 00:02:31
Postat av: Nathalie falk

uppdatera bloggeeen :D

2011-09-09 @ 22:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0